Sunday 3 February 2019

Co týden dal - Leden 2019 II


Zbývají dva týdny do mého posledního dne v práci. A za tři týdny letííím! Fakt už se na to hrozně těším!

Tento týden byl ve znamení Farewell drinků. V pondělí jsme poseděli s kamarádkou, která žije v Austrálii a přijela se na nás podívat do Prahy. Ve čtvrtek jsem pak měl svůj farewell drink pro kolegy ze současné (MSD) i bývalé firmy (ExxonMobil). Bylo to moc fajn, rád jsem všechny viděl a moc mě potěšilo, že dorazilo tolik lidí. Několikrát jsem vyprávěl, jak se to stalo, že se stěhuju do Irska. Někteří nechápou, proč to dělám, někteří mi to moc přejí, pár lidí to možná i trochu obdivuje nebo jsou inspirováni udělat něco podobného. Inspirací pro ostatní, možná právě pro vás, bych se stal moc rád, je to i jeden z důvodu, proč tenhle blog vzniká. V pátek jsem se viděl se svými drahými spolubydlícími z koleje a to je vždycky takový malý svátek. Před klukama si připadám jako žabař. Pepa má dreamjob v bance, je ženatý a za dva měsíce čekají přírůstek do rodiny. Tentokrát to není další kočka, nýbrž dítě 😊 Erik je konzultant pro Energetiku, pracuje neskutečné hodiny, teď byl na tři měsíce na projektu v Malajsii, loni strávil měsíc na jiném projektu v Bangladéši, zkrátka má o čem vyprávět a má každopádně můj obdiv. No a Dan, to je úplný machr. Dva roky práce v Dubaji, teď je konzultant, za loňský rok měl prý na kontě sto letů. Líbí se mi, jak o sobě říká, že jeho koníčkem je investování do nemovitostí. No, prací v Irsku v této společnosti moc neoslním, ale hrozně rád se s klukama scházím, dýchne na mě vždycky jiného prostředí. Moc rád poslouchám, jak přemýšlejí a co řeší.

Víkend jsem pojal odpočinkově, trocha balení a poklízení, v sobotu jsem vyrazil do Bio Oko na festival Divný, zlý a zvrácený. Byl jsem na přednášce od tria Kamil Fila, Vít Schmarc & Aleš Stuchlý. To bylo úplně skvělé, baví mě poslouchat vzdělané kritiky a rozbory filmů. Odnesl jsem si několik tipů na divné filmy (jako Chuť melounu, ze kterého jsme viděli ukázky). A pak jsem zůstal na projekci filmu Wrong cops od Quentina Dupieux. Vřele doporučuji, takhle jsem se u filmu dlouho nepobavil. Hrají v tom mimo jiné Jon Lajoie a Marylin Manson a je v tom hudba od Mr. Oizo, která tam neskutečně dobře sedí.

Jinak o tomto týdnu prakticky není co dál vyprávět. Po příjezdu do Irska si budu muset co nejrychleji koupit auto, tak jsem koukal na nějaké nabídky ojetin, asi by se mi nejvíc líbila Škodovka, jeden autosalon Škoda, který se jmenuje Pilsen Auto, je nedaleko místa, kde budu bydlet, tak se tam asi dojedu podívat. Nebo zkusím popátrat po nějakém větším autobazaru. Mám trochu respekt před jízdou po levé straně, ale snad to přežiju, když budu jezdit opatrně.

Tento týden tedy jen takto krátký zápis, přidávám aspoň pár fotek ze čtvrtka.





  

No comments:

Post a Comment

Leto po Irsku

  Tento zpusob leta... Dlouho jsem nic nenapsal, pritom veslych zazitku ze zivota na smaragdovem ostrove je docela dost... Naposledy kdyz js...