Thursday 30 May 2019

Na skok domu

Po trech a pul mesicich jsem poprve zavital domu. Tedy do Cech, ja jsem ted tak nejak v prechodu, vlastne po porechodu :-) Mel bych si umet priznat, ze jsem doma v Irsku. A do Prahy a do Strakonic jezdim ted jen na vylety, na navstevy. Cely se to sebehlo dost narychlo. Kdyz jsem priletel z Bratislavy a nez jsem se stehoval, tak jsem jen ze zajimavosti mrknul na letenky v terminu kdy ma babicka 86. narozeniny. A vychazelo to krasne, sice AerLingus tak priznivej nebyl, bylo to uz o hodne drazsi nez Ryanair, ale rikal jsem si, ze to pretrpim a jedu jen na prodlouzenej vikend s batohem, tak to proste dam. V praci jsem si vzal jen 1/2 dne volna na cestu do Prahy a pak druhej pul den na cestu zpet. Plus mi tam pekne vysel i bank holiday v pondeli, takze s nejakym home officem to vyslo dobre jak z pohledu dovoleny, tak penez, tak proste nebyl duvod proc nejet :-) Dost veci jsem stihnul, ale strasne moc lidi se mi proste do programu neveslo, budu se moc snazit to nejak vymyslet priste, abych videl vsechny. Samozrejme vsechny, kdo o to budou stat.

Jeste to byl dost rozlitany mezi Prahou a Strakonicem, nacestoval jsem se vic nez jsem puvodne
planoval, ale stalo to za to!

Takze diky vsichni! Predne dekuju Vitku za naprosto luxusni a vtipny vyzvednuti na letisti, pohosteni a komfortni ubytovani po priletu. Dekuju italskej parte za dokonaly nedelni obed, a super odpoledne ve Zlutakach, diky Sobe za super match v badmintonu. Moje forma je sice asi uz nenavratne pryc, ale zpotili jsme se pekne a to je hlavni! Slava ti, vitezi, a me cest.

Taky diky rodine, bylo to moc fajn, skoda ze jsem vychytal takhle narychlo vikend, kdy jste si uzivali dovolenou v Novych Hradech, ale na druhou stranu jsem zas asi hlavne diky tomu mel tak skvelej vikend v Praze.

Omlouvam se vsem, kterym jsem se neozval, bylo to fakt hodne hekticky a priste se doufam uz ozvu!

Diky vsem, jste skveli!

Ceske pohadky konec a ted zas zpet do Irske reality ☔

Ale leto je pred nami...

No comments:

Post a Comment

Leto po Irsku

  Tento zpusob leta... Dlouho jsem nic nenapsal, pritom veslych zazitku ze zivota na smaragdovem ostrove je docela dost... Naposledy kdyz js...