Wednesday 20 February 2019

Letiiim...

Tak bude to trosku boj, nakonec letim bez pocitace a na bloggeru bohuzel s moji klavesnici k iPadu hacky a carky nevypotim. Tak se predem omlouvam za przneni cestiny.

Tohle je vlastne uplne prvni post meho noveho blogu o tom, jak se mam v Irsku a co zrovna delam. Jelikoz podle mych testovacich prispevku z minulych tydnu to vypada, ze spolu budeme stridat cestinu a anglictinu, kdyby se nahodou nasel nejaky nadsenec, ktery bude cist oboji, asi se budu trosku opakovat.

Zrovna zevlim na letisti. Trosku jsem ze sebe prijemne prekvapenej, ze jsem uplne v klidu, dneska jsem se dovezl na letiste, ridil jsem, coz byla super volba. Soustredil jsem se jen na rizeni a nepremyslel nad nicim ohledne meho vyletu/stehovani. Jsem si celkem jistej, ze sbaleno mam dobre. Dokonce jsme to trefili na 39.7kg (mel jsem limit 40kg) :-) Zvazil jsem si jen tezsi kufr, kterej mel nakonec 27.6kg a ten malej mi prislo, ze je lehouckej, ale nakonec se z nej vyklubalo 12.1kg. Kdybych se snazil, tak to takhle netrefim. Dneska jsme rano v 9 vyrazili s rodicema autem, jeste jsem se musel zastavit u svyho optometristy pro novou cocku. Nastesti se to taky uplne krasne stihlo, ze cocka dorazila pred odletem, to mi taky spadl poradnej kamen ze srdce. Dokonce jsem zjistil, ze muj optometrista je exprezidentem ceske asociace optiku a optometristu a byl tak genialni, ze zaukoloval soucasneho prezidenta a sehnali mi panove kontakt na optometristku v Dublinu, dostal jsem dnes vytisteny email od me nove nejlepsi kamaradky Mary, ktera ma ordinaci v Dublinu 2 a specialne se zabyva keratokonem a pacienty po transplantaci rohovky, coz je presne muj pripad. Pry uz se tesi, az se zastavim. Ja taky, Mary, ja taky ;-)

Louceni probehlo rychle, efektivne a kultivovane. Mamka mela sice nakrajicku, ale diky 15 minutovemu limitu pro parkovani na letisti byla silna a slzicka ji pry ukapla az kdyz jsem ji poslal melancholickou dekovnou smsku. Diky, mami :-)

Jak jsem psal v predeslem postu v anglictine, moje posledni dny v Cechach byly famozni. Pocasi absolutne top, baleni bylo uplne v klidku, nabazil jsem se delikatesni kuchyne od jedne babicky, absolvoval jsem krasne prochazky s druhou babickou a celkove jsem si ten vikend a dva dny volna moc uzil.

Ted me vlastne ceka dnes vecer uvitaci pivko s Pascale, od ktere mam na tri mesice podnajaty byt a Joem, ktery mi bude v domku delat spolecnost. A pak mam 4 dny dovolenou v Dublinu, tak planuju moc a moc chodit pesky, zitra odpoledne si chci vyridit PPS (Irske cislo socialniho zabezpeceni) a pak bych se moc rad mrknul na nejaka auta. Vuz si musim poridit co nejdriv to pujde. Z meho docasneho bydliste to mam do prace hodku a pul autobusama pres centrum Dublinu, nebo potencialne 25 minut autem. Karty jsou rozdane jasne... Chtel bych nejake mensi auto, aby se za nej neplatila moc vysoka environmentalni dan a aby nebylo moc stare, koukal jsem se na nekolik modelu ruznych znacek, tak uvidime, jak to nakonec vsechno dopadne. Musim si nakoupit par veci, jidlo a pak se trosku zorientovat v okoli v Kimmage (Dublin 12) a centru, protoze v rijnu jsem tam stravil vlastne jen jeden den.

Cha, mel jsem 2.5 hodiny cekacku na letisti, tak jsem radnou cast s vami takhle krasne ukrojil. Diky vam, diky vam vsem, kteri mi drzite palce, diky vsem, kteri me ctete a caaauu, mejte se vsichni paradne!

No comments:

Post a Comment

Leto po Irsku

  Tento zpusob leta... Dlouho jsem nic nenapsal, pritom veslych zazitku ze zivota na smaragdovem ostrove je docela dost... Naposledy kdyz js...