Saturday 23 February 2019

Jídlo v Irsku a výlet pro kolo | video

Dneska jsem si pro vás připravil video. Akorát se mi teda povedl trošku fail, protože všechny fotky jsem fotil na "live" mód, aby byly pohyblivý a vypadaly hezky v tom videu a HDR, což vždycky uloží dvě fotky, jedna se hýbe a druhá je v HDR. No a než jsem to nasekal do Premiere Rush, tak jsem si všechny duplikáty fotek, který nebyly HDR promazal. Takže v prostřední části videa je kus poskládaný z fotek z cesty a všechny jsou statický 😢

Taky zkouším Premiere Rush CC na iPadu. Je to můj první project, takže prosím o shovívavost. Pracuje se v tom hezky, akorát to neumí 4k, takže celý den točim ve 4k zbytečně 🤨 A mám tam jen 3 exporty zdarma, pak bych to musel platit a to se mi určitě nebude chtít. V iMovie se mi videa naimportovaly retrospektivně a nebyl jsem s to nastavit, aby to bylo chronologicky. Musel bych tam asi vkládat jedno video po druhém. A to není moc user-friendly... Mno, nevím, budu to muset nějak vymyslet. Kdybyste někdo měl nějaký tip, sem s ním!

No comments:

Post a Comment

Leto po Irsku

  Tento zpusob leta... Dlouho jsem nic nenapsal, pritom veslych zazitku ze zivota na smaragdovem ostrove je docela dost... Naposledy kdyz js...